Es vienmēr esmu par to, ka saturu vajag radīt jau esošajās platformās nevis veidot jaunas. Tas neattiecas uz lieliem uzņēmumiem, kam ir iespējas milzīgām investīcijām savu platformu izveidošanai. Un tas neattiecas uz gadījumiem, kad uzņēmums vēlas attīstīt bloga sadaļu savā mājas lapā un kad atbilde uz jautājumu “Kur publicēt?” ir skaidra. Visos citos gadījumos – kāpēc ieguldīt naudu un laiku potenciālās auditorijas atvilināšanā uz blogu, ja tā jau ir kādā platformā? Un šoreiz par Medium, kas ir platforma rakstītājiem un lasītājiem. Kāpēc ir vērts apsvērt bloga izveidi Medium platformā?
👉 stāsta publicēšana ir ērta un vienkārša, jo ir viegli saprotams teksta redaktors;
👉 nav nepieciešams papildus uzstādīt specifisku SEO jeb labākas raksta atrašanas parametrus. Viss tiek uzstādīts automātiski, turklāt Medium platformai automātiski ir labi sasniedzamības rādītāji Google;
👉 pie katra raksta ir svarīgi norādīt tagus, kas palīdz Medium platformai atrast atbilstošākos lasītājus Tavam rakstam;
👉 katram autoram ir pieejama statistika gan par rakstu popularitāti, gan kontu;
👉 panākumu atslēga ir regulāra satura veidošana. Tikai pēc tam, kad būsi uzrakstījis vairākus labus rakstus, vari gaidīt atdevi;
👉 90% rakstu netiek izlasīti, jo tiem nav potenciālo lasītāju uzrunājošs virsraksts. Kādam tam jābūt? Tādam, kas piesaista uzmanību, patiesam un intriģējošam;
👉 Medium pats izvēlas un atrod lasītājiem piemērotu saturu, tāpēc daļu reklamēšanas darba tas izdara Tavā vietā. Taču nevajag aizmirst, ka ar saturu ir aktīvi jādalās gan pašam, gan arī uzņēmumam, ja raksts ir saistīts ar to;
👉 komunicē ar citiem autoriem un atbalsti viņus, tad arī viņi atbalstīs un lasīs Tavus materiālus;
👉 ja rakstu “nelaiko”, tas nenozīmē, ka materiālu neviens nelasa vai tas nevienam nenoder. Ne vienmēr var paļauties tikai uz apjoma statistiku;
👉 Medium platformā ir iespēja nopelnīt, veidojot labu saturu, daudz un regulāri, bet, kā jebkurā biznesā, vēlmei rakstīt ir jābūt pāri visam;
👉 un vēl, protams, dzinulim ir jābūt kvalitātei nevis kvantitātei.